lørdag den 31. marts 2018

Flotte skænke


Jeg kan godt tænke mig en skænk på et tidspunkt. Jeg tænker, at jeg vil have spil stående derinde, måske noget ekstra service. Ovenpå skænken vil jeg have billeder stående af babyerne og så have mine tre små vaser fra Kähler stående ovenpå også.



Jeg kan rigtig godt lide denne skænk fra Ilva.
Den er lige nu sat ned med 40 %

Ilva har rigtig mange flotte skænke
Lige nu er der tilbud på deres skænke. Så der er gode penge at spare lige nu.

Der er mange af deres skænke, som jeg godt kan lide. Jeg synes, at deres skænke har et flot design, og at de passer godt ind i mit design.

Hvis du er på udkig efter en ny skænk, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Ilvas hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar