onsdag den 28. marts 2018

Familien Addams


I går lejede jeg og Brian filmen Familien Addams inde på Blockbuster.

Jeg er i tvivl om, om jeg har set den før. Fordi jeg kan ikke huske filmen. Men jeg har set de der små tegneserie film med dem.



Jeg synes, at den var så god. Det er en gammel film. Den er fra 1991.
Men det lagde jeg faktisk ikke mærke til. Jeg synes, at den var god og sjov.

Familien Addams er en speciel familie, men de er ikke decideret onde. Altså børnene kan da godt være onde imod hinanden. Men de slår ikke folk ihjel. Så de er nok mere en uhyggelig familie.
Børnene går i en normal skole, og de har normale naboer osv.

Men man skal lige vænne sig til, at når de siger, at de er "ulykkelige", så er det en god ting. Det er det samme, som når vi er lykkelige. Når noget er frygtelig, så er det en god ting. Men det er det, der også gør den sjov.

Det koster 19 kr. at leje den, og jeg synes, at den var pengene værd. Der er faktisk en film nr. 2 med Familien Addams, og den skal vi helt klart se snart. Den kan man også leje inde på Blockbuster.

Brian synes også, at filmen var god og sjov. Så jeg er sikker på, at jeg kan få ham lokket til at se den anden film med mig.

Så hvis I mangler en god og sjov film at se, så kan jeg helt klart anbefale denne film(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar