torsdag den 30. juni 2016

Sandaler til sommeren


For tiden der kigger jeg faktisk en del på sko. Ikke fordi jeg skal købe nogen, men jeg kan bare godt lide at kigge på sko.

Og jeg er faktisk kommet til at tænke på, at jeg ikke ejer et eneste par sandaler.
Til gengæld ejer jeg flere par ballerinaer. Okay, det er faktisk kun 3 par ballerinaer.
Sidste år havde jeg ellers rigtig mange. Men jeg har bare ikke rigtig fået købt så mange i år.
Eller jeg har egentlig slet ikke købt nogen, da de 2 par som jeg har fået i år, det er nogen, som Casper har købt til mig.

Når det kommer til sandaler, så er jeg ret kræsen.
Der findes rigtig mange forskellige slags sandaler
Jeg kan bedst lide sandaler, der er flade. Jeg kan egentlig nok bedst lide klipklapper.
Men dem ejer jeg faktisk heller ikke nogen af.

Men hvis jeg skulle købe et par sandaler, så skal det være nogen helt flade.
Det skal ikke være med kilehæle eller høje hæle.
Jeg kommer altid til at føle, at alle kan se på mig, at jeg ikke er vant til at gå i høje sko.
Og samtidig føler jeg, at jeg bliver så høj. Men det gør jeg nok ikke eftersom, at jeg kun er 1.66cm.
Men jeg føler, at jeg bliver så høj, selvom at det kun bliver et par centimeter mere. Så føler jeg, at jeg svæver rundt oppe i luften. Måske lidt overdrevet, men jeg føler, at jeg lige pludselig bliver 10 centimeter højere, hvor det måske kun er 2-4 centimeter, at jeg bliver.

Det skal heller ikke være sandaler med alle mulige snore, hvor det går op af benet. Først og fremmest tror jeg, at det ikke bare lige er at stikke fødderne i sådan nogen, og så tror jeg, at det vil genere mig, at jeg har sådan noget op af benene.
Der skal egentlig heller ikke sidde alt muligt omkring anklerne som fx flere spænder, der skal åbnes før, at man kan få dem på.

Med andre ord så passer klipklapper nok mest til, hvad jeg har af krav(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar