søndag den 26. juni 2016

Filmaften


I aften skal jeg og Casper holde filmaften. Normalt plejer vi at se serier, men nogen gange kan vi også godt lide at se en film.
Vi plejer at leje film igennem Blockbuster
Og det skal vi også i aften. Engang lånte jeg film andre steder på nettet, men så fandt jeg ud af, at Blockbuster også fandtes på nettet, så nu lejer vi kun film derigennem.

Jeg tror, at vi måske skal se Den skaldede frisør. Den har jeg før set, og normalt er jeg ikke typen, der gider at se en film mere end en gang, men Casper har ikke set den, og jeg syntes, at den var så sjov, da jeg så den, at jeg synes, at han også skal se den. Så den vil jeg gerne se igen.

Eller så skal vi måske se Under sandet. Den har Casper talt lidt om, og den synes jeg også lyder spændende, så det kan også være, at det bliver den.
Nu må vi se hvilken en, at det bliver. Jeg tror, at jeg siger, at Casper kan vælge, da jeg gerne vil se begge to, så det kommer an på hvilken en, som han helst vil se. Vi kan jo altid se den anden film en anden gang.

Der er i hvert fald nok film at vælge imellem. De har mange derinde, som vi begge gerne vil se. Casper lejer også nogen gange film derfra, når jeg skal sove til middag. Så kan han se nogen af de der actionfilm, som der ikke lige er noget for mig.
Så vi køber meget sjældent film herhjemme, da vi bare lejer dem på nettet.

Køber eller lejer I som regel film(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar