onsdag den 15. juni 2016

Dagen i dag


Fox har det heldigvis bedre i dag. Hvor er det bare dejligt at se.
Han er glad ligesom, han plejer at være, og han løb rundt, da vi var ude med ham.

I dag skal jeg og Casper til Tyskland for at købe sodavand, lidt slik, goodies til babyerne osv. Fox skal passes af sin kæreste, Nicka. Jeg vil gerne have, at der lige er nogen, der ser efter ham i dag, nu når han ikke er helt på toppen endnu.
Jeg bryder mig ikke om at skulle lade ham være alene hjemme i dag.

Jeg sidder lige nu og er skide træt. Mine øjne falder i næsten hele tiden. Så jeg får nok sovet på vej til Tyskland. Men det plejer jeg som regel også at få gjort.

Husk at I meget gerne må stemme på min smukke Fox i Petworlds fotokonkurrence.
Man stemmer ved at "like" hans billede. I kan stemme på ham lige her

Det vil betyde meget for mig, hvis I vil gå ind og stemme på ham(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar