torsdag den 14. februar 2013

Valentins dag


Idag er det Valentins dag, og det er en glædes dag for mange, og det er det også for mig.
Jeg og Casper har lige været ude og spise på Jensens Bøfhus, og senere i aften skal vi ind og se stand up.

Dyrene er blevet forkælet mere end, de plejer.
Så de har også mærket til, at det er Valentins dag.

Men, ( ja fordi her kommer der et men) jeg mangler en.
Jeg mangler min lille Freja. Vi var nede og lægge en langstilket rose på hendes grav, og jeg føler bare ikke, det er nok.



Jeg har grædt, fordi jeg savner min lille pige så meget.
Hun skal være her sammen med hendes mor (Nala), papfar ( Simba) og onkel ( Fox.)
Hun skal forkæles ligesom dem.

 
Jeg har haft en rigtig hyggelig dag med Casper, og hvor er det dejligt, at han har fri Valentins dag.
Men det bare lige et par gange i løbet af dagene, at jeg er begyndt at græde pga. jeg savner Freja.
 
Men vi fik god mad på Jensens, og nu er jeg prop mæt.
Nu glæder jeg mig til, vi skal se stand up. Jeg kan rigtig godt lide
at være ude og se stand up i virkeligheden.
På fjernsynet synes jeg, det er mindre spændende.
 
Kan I alle have en rigtig god aften(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar