onsdag den 6. februar 2013

Oplevelser i København


Der er en del ting, jeg gerne ville se i København.
Jeg er meget sjældent i København, så derfor får jeg ikke oplevet så mange af de ting, jeg gerne vil opleve derover.

Men her er en liste over de ting, jeg gerne vil se/opleve. For nogen er det ikke noget særligt, men det er det for mig(:

  • Komme i Fisketorvet.
  • Komme i Fields.
  • Se Christians Havn.
  • Komme i tivoli til Halloween.
  • Komme i tivoli jul.
  • Komme på Politimuseumet.



Der er sikkert flere ting, jeg gerne vil se derover, men det her er disse ting, jeg allerhelst vil se.
Og jeg regner helt sikkert med at få set 2 af tingene, når vi skal over til min søster her i Februar.
Glæder mig så meget til at se Christians Havn, da jeg elsker Huset på Christians Havn, så det vil betyde så meget for mig at opleve det(:

Husk I gerne må deltage i min give away om et sikkerheds program til computeren(:
Har en værdi af 599kr. I finder give awayen Her
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det også nogle hyggelige steder i Kbh! Især tivoli i højtiderne :-)
    - Tak for den søde kommentar på min blog.

    http://kclangkilde.blogspot.dk/
    Knus Katrina

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg også(:
    Det var så lidt(:

    SvarSlet
  3. Elsker du også 'Huset på Christianshavn'? Cool! :) Har alle afsnittene og kan de fleste udenad. Min far boede på Christianshavn da de filmede serien, og arbejdede på Christianshavn Apotek. Min faster bor der stadig og har den fedeste lejlighed der.

    For tre år siden var jeg til forfattertræf derude og så stedet for optagelserne - hvor er det forandret! Selv min far kunne dårligt kende det.

    Der er bare noget over Christianshavn. :) (Husk kameraet, hvis du skal derud - jeg glemte mit. :().

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    PS: Har du set filmen 'Ballade på Christianshavn'?

    SvarSlet
  4. Jeg elsker Huset på Christianshavn(:
    Ej, hvor fedt, at han boede der dengang(:
    Ja, har også hørt, det virkelig er forandret.
    Jeg skal helt sikkert have mit kamera og videokamera med(:

    Ja, den har jeg set(:
    Og har også set alle afsnittene flere gange(:

    SvarSlet