fredag den 15. februar 2013

Dagens outfit


Her får I et dagens outfit fra igår.
Mit tøj er sort, ja det er ret svært at se, hvad jeg har på.
Men derfor skal I stadigvæk se det.
Men jeg har faktisk næsten kun sort tøj. Lidt farvet har jeg, men det meste er sort.
Det synes jeg er ret vildt, når jeg tænker over det.

 
 
Jeg har kun sort tøj på, udover skoene.
Har en sort oversize t-shirt på, en lækker poncho udenpå, sorte bukser, mine vintersko og min Louis Vuitton taske.
Ponchoen har jeg faktisk også i grå(:
 
Er glad for, jeg tog ponchoen på, da det i pausen ved stand up'en blev lidt koldt.
 
Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. Fin poncho!

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Super dejlige billeder af dig - og din taske! :D

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt outfit:) dejlig fint:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. 1000 tak alle sammen(:
    Er rigtig glad for, I kan lide det.

    SvarSlet