tirsdag den 19. februar 2013

Landsdækkende donationasdag


Det er nemlig, hvad det er på søndag i Maxi Zoo.

Hver Maxi Zoo har nemlig et samarbejde med minimum en hjælpeorganition.
Jeg ved, at i Odense er det bla. Inges Kattehjem de har et samarbejde med.

De tager imod legetøj, tæpper, mad ens dyr ikke ville have og sådan.
Jeg har før selv doneret noget legetøj, Fox ikke brugte og andre ting.



Så på søndag kan man komme og donere sine ting, hvor det bliver hentet af hjælpeorganitionerne.
Og i de fleste af Maxi Zoo butikkerne kan man også møde organitionerne.
Man kan selvfølgelig altid komme og aflevere ting på hvilken som helst dag,
men man har lavet sådan en søndag, hvor det er store donationsdag(:

Jeg skal helt sikkert derover og donere noget. Jeg har tænkt mig at købe nogle godbidder og andre ting og aflevere(: Vi har doneret det, vi ikke bruger herhjemme.

Og dette holdes i alle Maxi Zoo butikker på søndag(:

Jeg synes, det er så skønt, at man kan komme og aflevere de ting, ens dyr ikke vil bruge, så andre dyr kan få glæde af det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar