torsdag den 28. februar 2013

Så er der fundet en vinder


Jeg vil starte med at sige 1000 tak til DINsport for at have sponsoreret denne utrolig fine give away.
Og hvor var det dejligt at se, der var så mange, der ville deltage, så 1000 tak til jer(:

Jeg har brugt random.org til at finde den heldige vinder med.
Det blev nr. 6 og det blev Simone der vandt.
STORT tillykke med gavekortet.
Jeg sender en mail til dig(:

Først havde jeg trukket en vinder, men der havde vinderen ikke skrevet link til sin blog, så jeg kunne ikke komme ind på bloggen, men så havde vinderen ikke skrevet sin mail, og kravet er, man skal skrive enten sit link eller mail, så jeg måtte trække en ny, og det er så Simone(:

Husk jeg stadig har en anden give away kørende, I kan finde i venstre side af min blog(:

Og endnu en gang 1000 tak fordi I ville være med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar