fredag den 22. februar 2013

Et smukt armbånd


Idag modtog jeg et utrolig smukt armbånd fra Spotvaren

Spotvaren er også på facebook, og I finder deres side Her

 
 
 
Farven er virkelig bare så flot.
Og jeg kan lige forstille mig, at dette armbånd vil pifte et sort outfit op.
Armbåndet er behageligt og have på, og det betyder meget for mig,
da nogle armbånd godt kan genere en, synes jeg.
 
Jeg kan rigtig godt lide lukke metoden på armbåndet.
Man justerer selv størrelsen med snorerne.
Det synes jeg er dejligt, så kan alle bruge armbåndet.
 
Jeg synes, det rigtig flot med de metal kugler på snorerne og ved sidst på armbåndet.
 
Jeg kan rigtig godt lide armbåndet, og jeg kan klart anbefale armbåndet og Spotvaren
 
Jeg har lige nu en give away kørende med dem, hvor en heldig læser netop kan vinde sådan et flot armbånd med valgfri farve. I det indlæg kan I også læsere mere om selve sportvaren.
I finder give awayen Her
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar