fredag den 1. februar 2013

Perfekt Valentins gave


Jeg har inviteret Casper ud og spise på Valentins dag.
Vi skal på Jensens bøfhus, da vi begge elsker at komme der.

Igår fik jeg en rigtig god overraskelse af Casper.
Han gav mig sin mobil, og bad mig låse den op, og så ville jeg få at se, hvad min Valentins gave var.
Og det er, at han har købt billeter til Omar Marzouk. Glæder mig så meget til, vi skal ind og se hans show. Og det er om aftnen på Valentins dag, vi skal ind og se hans show.




Jeg og Casper elsker at gå ud og se stand up sammen. Jeg er ikke meget for at se stand up i fjernsynet, men jeg synes, det er noget helt andet at se det i virkeligheden(:

Og jeg havde længe talt om, jeg synes, vi skulle se noget stand up sammen i år(:

Så jeg blev virkelig overrasket, og jeg er så glad(:

Det er første år, vi sådan rigtig laver noget på Valentins dag.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Michael og jeg skal også ud at spise på Jensens bøfhus på Valentines day. :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor hyggeligt:) tror han er rigtig sjov:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, han er(:
      Så det bliver rigtig spændende(:

      Slet