tirsdag den 26. februar 2013

Et blandet et af slagsen


Idag skal vi ud og spise ved min oldemor, hvor vi skal have en af mine livretter, nemlig boller i karry.
Så jeg skal snart til og gøre mig klar.
Jeg skal have min nye taske med, som jeg fik af Casper i lørdags(:

Jeg har opgivet at Fox bliver en af de 3, der vinder et års forbrug af hundemad.
Han kom ret langt bagud. Det er rigtig ærgeligt, men der er bare ikke noget at gøre ved det:/

Jeg er begyndt at vågne "tidligt" hver morgen. Ca lidt over otte, og det er tidligt for mig.
Det synes jeg er rigtig træls, fordi er stadig træt der, men kan bare ikke sove videre.
Jeg håber snart, at det vender.

Det var lige et blandet indlæg herfra mig af(:

Min mor har forresten fået en ny give away på hendes blog, hvor man kan vinde en lækker værtinde kurv.
I finder den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar