mandag den 11. februar 2013

Flotte negle


Jeg kender en pige, der er rigtig dygtig til at lave negle.
Hun har sin egen facebook side, hvor hun lægger billedere op af flotte negle.
Jeg har altid været fascineret af, at folk kan lave så mange flotte negle.

Hun har lavet negle i ca 1,5 år. Hun har lært det igennem youtube videoer, og det synes jeg er så flot.
Det viser, hvad man kan lære at lave igennem videoer(:

Men I kan se hendes facebook side Her



Denne dygtige pige er med i en konkurrence, hvor man skal stemme på ens billede.
Hun er med i under 0-2 års erfaring.
Hun ligger på en flot 3. plads indtil videre, men jeg ved, hun vil blive rigtig glad, hvis I vil stemme på hendes billede(:
Det kræver, man liker siden, og så stemmer man bare(:
I kan stemme Her
Så er det bare samme billede, som der er vist her(:
Jeg synes ihvertfald, at hun fortjener at vinde(:

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar