tirsdag den 26. februar 2013

Sneakers nu som sokker



Mange kender hjemmesiden Coolstuff og de har så mange sjove ting derinde men også praktiske ting.
De har bla. en kategori, der hedder udklædning og det er altså nogen rigtig sjove ting, de har der(:
Jeg synes ihvertfald, at de på deres hjemmeside har rigtig mange gode gave ideer.
Jeg har modtaget de fedeste sokker fra Coolstuff
Sneakers er meget populært, og nu kan man få sokker, der ligner sneakers og sandaler.
I finder de sjove strømper Her

 
 
 
Billederne er taget, da Casper havde dem på.
Han kan nemlig også passe dem, da størrelsen er 39-47.
Jeg var meget spændt på, om de ville være for store til mig og for små til ham.
Men de passer os begge to godt. Så det var jeg virkelig positiv overrasket over(:
 
Udover det er strømperne virkelig behagelig at have på, og det synes Casper også.
Jeg synes, strømperne ser så fede ud.
Og jeg kan godt lide de farver, de har at vælge imellem.
Synes, det er fedt, at ens strømper ikke kun er sorte, men at de også er lidt anderledes.
 
Jeg er rigtig tilfreds med disse sokker, så de kan helt sikkert anbefales(:
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

4 kommentarer: