tirsdag den 26. februar 2013

Anmeldelse af makeup


Igår skrev jeg, der igår ville komme en anmeldelse af makeup, men fik ikke tid til at lave det indlæg, men nu kommer det.

Mange kender vist godt mærket Gosh
De har makeup produkter, men de har også deoderanter, cremer, makeup børster, produkter til håret og en masse andre lækre ting.

Når jeg er i matas, kigger jeg ofte forbi standeren med Gosh produkter. Jeg kan rigtig godt lide deres farver på makeupen.

Men jeg har testet noget makeup fra Gosh

 
Jeg modtog en mascara, en lipgloss, en foundation, 2 neglelakker og en øjenskygge.
 
Foundationen:
 
Det var faktisk første gang, jeg skulle prøve at bruge en foundation, og jeg var rigtig spændt.
Jeg var lidt bange for, at jeg ikke ville få den smurt ordentlig ud, så der ville komme pletter i mit ansigt, men jeg havde overhoved ikke behøvet at være bange.
Den var så let at smøre i ansigtet og fordele.
Efter jeg havde smurt det på, kunne jeg ikke mærke, jeg havde noget i ansigtet.
Det var rart(:
 
Jeg kunne tydeligt se en forskel fra før og efter, jeg lagde den på.
Jeg blev ved med at kigge mig i spejlet, fordi jeg var så positiv overrasket over den, og hvor godt det så ud.
 
Neglelakkerne:
 
Neglakkerne er virkelig gode.
Jeg lagde 2 lag på.
Det så så flot ud bagefter, og de var begge to lette at lægge på.
Penslen var god at bruge.
Efter nogle dage var mine negle stadigvæk lige så pæne, som da jeg lagde det på.
 
Mascaraen:
 
Det er en virkelig god mascara.
Og jeg har faktisk ikke så meget at sige om den, da den bare er rigtig god.
Jeg har brugt den lige siden, jeg fik den.
Den holder hele dagen, og det er rart.
 
Lipglossen:
 
Det er en virkelig fin farve, lipglossen er i.
Lige min stil(:
Den har ikke sådan en dårlig smag, som nogle lipglosser har,
og det kan jeg rigtig godt lide, da det er noget, der virkelig kan ødelægge en lipgloss for mig.
Hvis jeg skal sige en ting, så er det, den godt kan kliste lidt på læberne, men det er ikke noget overdrevet.
Den er let at lægge på, og den holder virkelig i lang tid.
Selvom den klister lidt, kan jeg godt anbefale denne lipgloss(:
 
Øjenskyggen:
 
Jeg elsker disse farver. Den der lidt grønne nuance, som er lidt afdæmpet.
Den var lidt lægge på, og så holdte den også hele dagen.
 
 
som I kan se på billede, er det en afdæmpet grøn farve, og det synes jeg er så flot.
 
Jeg har før brugt makeup fra Gosh, da jeg var lidt yngre, og der husker jeg også kun gode ting om dem, men det var faktisk ved at være lang tid siden, jeg sidst havde brugt nogle af deres makeup produkter, og de er stadigvæk rigtig gode.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 



6 kommentarer:

  1. Jeg køber altid min faste eyeliner fra Gosh og er også vild med deres øjenskygger og lipgloss - faktisk har jeg den lipgloss du anbefaler i to farver og jeg er så glade for dem! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gået meget med deres øjenskygger for nogle år siden, og jeg er virkelig også glad for denne her(:

      Slet
  2. Jeg er også stor fan af lipglossen! Jeg kan rigtig godt lide Cherry blossom, har oven i købet 2 af dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt at høre, I andre også kan lide den(:

      Slet
  3. Jeg bruger gosh negle lakke, bruger ikke lige måske up derfra:) men det ser fint ud:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig også glad for de neglelakke, jeg har modtaget(:

      Slet