fredag den 22. februar 2013

En ny cola


Eller det ikke en ny slags cola, der er tale om.
Men vi køber altid Freeway cola 0% i Lidl, og der har man kun kunne få dem i 2 liters, og ikke i 0,5 liters. Og det har vi savnet, da vi skal ud og køre langt eller sådan, så plejer vi at købe 0,5l, og der har de ikke haft den, men nu er den kommet(:

 
 
Det ikke, fordi jeg ikke kan lide deres light cola, men denne variant smager altså bedre, synes vi, så derfor har vi synes, det var ærgeligt, vi skulle købe light i 0,5 l når vi skulle på tur.
Men det er slut nu(:
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig smagt denne cola.

    Er den bedre end CocaCola efter din mening? :-)

    Hug Nanna // SHITOGLOUISVUITTON.BLOGSPOT.DK

    SvarSlet
  2. Det er faktisk et svært spørgsmål(:
    Jeg kan rigtig godt lide CocaCola og Pepsi, men da de er nogle lidt dyre colaer ( og jeg drikker meget cola) køber vi disse fra Lidl. Jeg kan rigtig godt lide denne billig cola. Og har hørt mange sige, den smager godt. Jeg vil egentlig ikke sige, man kan sammenligne, da de smager forskelligt(:

    Men hvis CocaCola var lige så billigt som denne, så ville det være et svært valg for mig. Fordi kan rigtig godt lide begge to(:

    Undskyld jeg ikke kunne komme med et så godt svar på dit spørgsmål:/

    SvarSlet
    Svar
    1. - det er jo ikke alt, der er muligt at svare på. Men du skal have tak alligevel. Jeg er vist nødt til at prøve denne :O)

      Hug Nanna

      Slet
    2. Synes ihvertfald, du skal prøve at smage den(:
      Og det var så lidt(:

      Slet