mandag den 25. februar 2013

ESPRIT Danmark


ESPRIT Danmark er en hjemmeside med en masse lækre ting.
De har både tøj til kvinder, mænd og børn.
De har et rigtig stort udvalg på deres hjemmeside.
Fx. under accessories har de sko, tørklæder, sjaler, tasker, punge, smykker og en masse andet tilbehør.
Under tøj har de også et stort udvalg fx. badetøj, kjoler, jeans, bukser, pullovers, nederdele, nattøj og en masse andet fint tøj. De har også tøj til mødre.

Jeg kan personligt godt lide mange af deres tasker. Hvor har de bare mange fine. Jeg ville elske at have nogen af dem i min samling.

De har noget, der hedder TRENDS, hvor der er nogle underkategorier som: Alt på pink, Easy chic, De nye striber og Best in black. Jeg kan virkelig godt lide katogorien De nye striber, fordi hvor har de bare meget lækkert tøj med striber. Og det er ikke kun blå/hvide striber, men også striber med farver som rød/hvid, gul/hvid. Sådan nogle rigtig flotte farver, og jeg elsker farver, selvom mit klædeskab ikke bærer præg af det.

En fin lædderjakke.

En fin bluse.
 


En flot bluse.

Her er bare nogle af de lækre ting, de har.

Noget de også har er ting til hjemmet.
Fx. ting til badeværelset, stuen, børneværelset, tapeter osv.
Der har de også et stort udvalg.
Jeg er bla. helt vild med nogle af deres ting til badeværelset og deres viskestykker.

Jeg kan rigtig godt lide, de har ting til hjemmet.
Jeg elsker at sidde og kigge på hjemmesider med ting til ens hjem.

Jeg synes helt sikkert, I skal tage et kig forbi deres hjemmeside, fordi hvor har de bare utrolig mange lækre ting(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar