søndag den 24. februar 2013

Smykker fra Gina Tricot


Synes, at Gina Tricot har så mange flotte smykker for tiden.
Så jeg tænkte, jeg lige ville vise jer nogen af dem(:


Jeg kan så godt lide disse armbånd. Dem med farver er rigtig flotte og kan pifte et outfit op.
Dem i sølv/hvid er meget stilrent, synes jeg, og ville passe til et rigtig fest outfit.

 
Jeg synes, at øreringene og armbåndet ville se godt ud sammen, men samtidig synes jeg også, man kan bruge det hver for sig.
Men synes disse er lidt seje(:
 
 
Jeg kan lige forstille mig disse fine øreringe til en flot sommerkjole.
Kan virkelig godt lide den fine farve på øreringene.
Armbåndet kan også bruges til et fest outfit synes jeg, men det kan sagtens også bruges til et andet slags outfit(:
 
Der er så mange muligheder med smykker, og det kan jeg rigtig godt lide(:
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. er vild med dødningehoved smykkerne :)

    kig gerne forbi!

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg godt.
    De er virkelig også fede(:

    SvarSlet