mandag den 25. marts 2019

To flotte lamper


Jeg har fundet to flotte lamper inde på Ilvas hjemmeside.
Ilva har rigtig mange flotte lamper

Der var i sær to lamper, som jeg faldt for, da jeg var inde og kigge på deres lamper.



Jeg synes, at denne loftlampe er rigtig fin. Den er meget enkel. Og det kan jeg godt lide.



Og så kan jeg rigtig godt lide denne gulvlampe. Jeg synes, at det er fedt, at den er så "stor".
At den fylder en del. Men så meget fylder den egentlig heller ikke. Man kan stadig have noget stående under lampen som en reol eller en sofa. Men den ser bare "stor" ud. Og det kan jeg godt lide.

Hos Ilva har de et stort udvalg af lamper. Det er dog ikke kun lamper, som de har. De sælger også ledninger og lampeskærme. Hvis man har en lampe, hvor man gerne vil have en ny skærm til, så kan man finde en fin hos Ilva.

Derudover sælger Ilva selvfølgelig også møbler, boligtilbehør og havemøbler.
Så man kan finde alt det, som man skal bruge til at indrette ens hjem med, hos Ilva.

Hvis I står og leder efter noget nyt til jeres hjem, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Ilvas hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar