torsdag den 21. marts 2019

Billeder, som jeg ikke har fået vist


Jeg får tit taget nogen billeder, som jeg får glemt at vise jer.
Så her kommer et indlæg med nogen af de billeder, som jeg ikke har fået vist jer.



En å, der havde en sjov farve.



Flotte roser, som jeg fik på Valenstins dag af Brian.



Jeg og Brian var inde og se Bumblebee i biografen. Den kan virkelig anbefales.



Der kom sne, og det var Fox rigtig glad for.



Vi fik lækkert dessert ved Brians mor og stedfar.



Hygge til MPG med Brian og børnene.



Jeg og Brian spiste på Carls Jr. inden, at vi handlede i Bilka.



Jeg var så heldig at binde biografbilletter til The Pridogy. Den kan også klart anbefales, hvis man er til gyserfilm.

Så er I opdateret lidt med billeder fra det seneste stykke tid.

I kan altid følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
Der opdaterer jeg løbende med billeder. Også billeder, som jeg ikke altid lige får lagt ind her på bloggen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar