fredag den 29. marts 2019

Jeg ønsker mig et vægdrivhus


Jeg går som sagt en del op i mig og Brians køkkenhave.
I år udvider vi den med to ekstra højbede. Og jeg har også fået plantet mit æbletræ.

Men noget, som jeg og Brian har haft talt om, det er, at vi begge godt kan tænke os et drivhus.
Hos Jem & Fix har de et stort udvalg af drivhuse

Vi har egentlig pladsen til et almindeligt drivhus, da Brian har en stor have, men der er også mange ting i Brians have, så der er ikke et godt sted, som et drivhus kan stå.

Men vi har haft talt om et vægdrivhus.
Dem har Jem & Fix også nogen af.

Jeg kan godt lide dem her.



Der er fx dette her, men det synes jeg måske er lidt for lille.



Dette her vil passe godt til det sted, hvor vi vil have et vægdrivhus.



Det her vil være ideelt i forhold til, hvad jeg ønsker mig, men det er vidst lidt for stor til der, hvor vi skal have et vægdrivhus.

Så hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge det sidste, da jeg gerne vil have et lidt stort drivhus, men hvis jeg skal være realistisk, så er det, det vægdrivhus på billede to.

Jeg vil gerne prøve at dyrke mine egne agurker og squash. Og så selvfølgelig tomater. Selvom jeg normalt dyrker tomater udenfor, men så ville jeg sætte dem ind i drivhuset i stedet for.

Hvis vi engang skal købe et drivhus, så bliver det højst sandsynligt i Jem & Fix. Der handler vi mange af vores haveting og ting til hjemmet, når vi skal lave projekter herhjemme.
Jeg kan godt lide, at de har så stort et udvalg af ting til haven.

Har I et drivhus(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar