fredag den 29. marts 2019

Flotte gulvtæpper


Jeg synes, at et gulvtæppe kan gøre meget for indretningen af ens hjem.
Her tænker jeg ikke på gulvtæpper, der fyldet hele rummet men små tæpper, som man kan have liggende rundt omkring i boligen.

Det er fx fint med et rundt tæppe under et rundt stuebord.
Jeg synes også, at det er pænt med et stort tæppe under et spisebord.
Eller hvis man har en lang gang, at man har et tæppe liggende derude.
Det kan samtidig være med til at give lidt varme til fødderne, hvis man har en kold gang.

Hos Ilva kan man købe møbler og andre ting til boligen.
De har blandt andet et stort udvalg af gulvtæpper

Jeg kan godt lide disse tæpper.





Jeg kan godt lide tæpperne på disse to billeder.
De passer godt ind i min stil.
Og så kan jeg godt lide den måde, som de har brugt tæpperne på billederne.

De har som sagt et stort udvalg af tæpper.
De har har blandt andet kelimtæpper, ryatæpper, skindtæpper, tuftede tæpper og naturtæpper.
Så de har rigtig mange tæpper at vælge imellem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar