mandag den 25. marts 2019

Ting, jeg vil se i London


Jeg og Brian har talt om, at vi måske skal en forlænget weekend til London engang i år.
Jeg har længe gerne ville til London igen. Jeg har kun været der en gang, men siden jeg var der sidst, så har jeg gerne ville tilbage dertil.

Jeg vil så gerne vise Brian alle de fede steder og butikker, der er i London.

Og jeg elsker bare atmosfæren, der er i London.

Der er rigtig mange ting, som jeg gerne vil se og gense, når vi skal til London.

The MOOMIN Shop.



M&M's World.



Madame Tussauds.



Jeg vil også gerne gense The Big Ben og London Eye.

Og jeg vil gerne i Disney butikken og Primark igen.

Jeg vil gerne se Shrek's Adventure, som er et form for museum med Shrek og hans univers.
Og jeg vil også gerne se The Making of Harry Potter, som er et museum med Harry Potter.

Og så vil jeg også gerne se SEA LIFE London og Jack the Ripper-byvandring.

Hos Spies.dk har de et stort udvalg af rejser og hoteller til London. Når jeg har kigget på rejser til London, så har jeg kigget på Spies' hjemmeside, da jeg godt kan lide, at de har så stort et udvalg af hoteller. Men jeg kan også godt lide, at det er delt rigtig nemt og overskueligt op, så man nemt for et overblik over de forskellige hoteller.

Er der nogen seværdigheder eller butikker, som I kan anbefale, at man skal se i London(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar