onsdag den 27. marts 2019

En grillmåtte til grillen


Mange kender til det med, at når de griller noget på grillen, at maden kan sætte sig fast eller, at der sidder madrester på grillen bagefter.

Men hvis man anvender en Non-stick grillmåtte så undgår man, at ens mad sætter sig fast på grillen.

Men skal dog huske, at måtten ikke må ligge direkte over flammerne. Men det kan man læse om inde på AllCooking.

Grillmåtten kan nemt rengøres bagefter. Og så kan den genbruges igen og igen og igen.

Nu begynder grillsæsonen forhåbentligt snart. Jeg elsker at grille. Jeg kan godt lide at grille bøffer til hjemmelavet burgers, spareribs og koteletter samt pølser.
Så jeg glæder mig til, når jeg og Brian snart kan begynde at grille igen.

Men en grillmåtte kan ikke kun bruges på grillen. Man kan også bruge den i ovnen. Man kan lægge den på en badeplade eller lægge den i bunden af ovnen, så den ovnens bund ikke bliver snavset til.

Der er rigtig mange gode fordele ved at bruge en grillmåtte.
Specielt at de kan bruges igen og igen.

Hvis man køber en grillmåtte på AllCooking, så er der to grillmåtter med i en pakke. Man kan fx bruge den ene til grillen og den anden til ovnen.

Som sagt kan man læse mere om grillmåtter inde på AllCooking. Der har de også andre silikoneprodukter.

Hvis man mangler nogen gode opskrifter, så kan man også finde opskrifter på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar