fredag den 15. marts 2019

Stresset


For tiden føler jeg mig stresset. Der skal ikke meget til, før at jeg føler mig stresset eller før, at jeg føler, at jeg ikke kan overskue noget.

Jeg har haft en del arbejde, så det har selvfølgelig stresset mig. Men jeg tror også, at det bare er alting, der er sket de sidste par måneder, der er begyndt at tage sit indtog.

Brian, der blev indlagt med hjertet, så døde Olde. Hun døde praktisk talt i armene på mig. Brian blev igen indlagt med noget med maven, og han var på hospitalet en masse på grund af prøver. Så døde en i Brians familie, og det livede op i alt det med Olde. Så døde min lille Simba.

Jeg kan mærke, at der ikke skal meget til, før at jeg tit føler, at jeg er ved at bryde sammen.

Det var rart lige at få skrevet det ned her. Det plejer ofte at hjælpe, når jeg får skrevet mine tanker ned(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar