fredag den 29. marts 2019

Dejligt, at foråret er kommet


Jeg elsker, at foråret er kommet.
Blomsterne er begyndt at komme frem i haven.

I efteråret plantede jeg forskellige blomster rundt omkring i Brians have, og de er nu kommet frem.





Jeg vil gerne plante nogen flere blomster til efteråret.
Disse var bare et eksperiment, da jorden ved Brian er meget leret, og det kan til tider have svært ved at vokse ting i det jord. Udover ukrudt selvfølgelig.
Det passer, når man siger, "at ukrudt ikke forgår så let".

Men blomsterne har klaret det fint. Så jeg vil helt sikkert plante endnu flere i efteråret.
Jeg vil gerne plante flere påskeliljer og tulipaner. Af påskeliljer vil jeg gerne plante både de store og de små. De små er så søde.
Og så vil jeg gerne plante nogen flere af de blomster, der er på det første billede.
Jeg ved ikke, hvad de hedder. Men jeg købte dem i Lidl sidste år.

Jeg glæder mig til, når jeg snart skal i gang med min køkkenhave(:

Kram Heidi(:  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar