fredag den 29. marts 2019

En storbyferie


Nogen er til charterrejser, andre er til campingferier, og nogen tredje er til storbyferier.
Jeg har aldrig været på en charterrejse. Men jeg vil gerne prøve at komme på ferie nede i et varmt land.
Jeg har boet på en campingplads i udlandet.
Og jeg har også været på storbyferier.

Jeg kan rigtig godt lide at være på storbyferier.
Normalt er jeg faktisk ikke særlig meget til storbyer. Men da jeg var i London, der var det noget andet.
Hos Spies har de et stort udvalg af storbyferier

De har både ferier til Prag, London, New York, Tokyo, Dublin, Budapest, Paris og Hamborg samt mange andre storbyer.

Jeg vil selv gerne til Berlin. Jeg vil gerne se det, der er tilbage af Berlinmuren. Og der er vidst også en Primark der. Og lidt uden for Berlin er der en koncentrationslejr, som jeg rigtig gerne vil se.

Jeg vil også gerne prøve at besøge Stockholm. Jeg kan godt lide Sverige.

Og jeg vil selvfølgelig gerne besøge London igen. Men det har jeg skrevet om flere gange.

Hvis jeg skal på en storbyferie igen, så vil jeg klart bruge Spies' hjemmeside.
Når jeg nogen gange ligger og søger på storbyferier som fx til London, så bruger jeg Spies' hjemmeside, da den er nem at bruge og er overskuelig.
Den har et stort udvalg af ferier og hoteller.

Har I været på en storbyferie før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar