onsdag den 27. marts 2019

Sid godt, når du spiller


Har du også et barn i hustanden, der er en rigtig gamer?
Så er det vigtigt, at barnet har en rigtig god kontorstol eller en gamerstol.

Mange børn og unge bruger meget tid foran computeren. Derfor er det vigtigt, at de har en god stol at sidde på, når de skal sidde så meget ned.
Ellers kan det resultere i en dårlig ryg.

Hos Tectake har de nogen ergonomiske kontorstole

De har blandt andet denne kontorstol, som også er en gamerstol.



Denne stol minder meget om den gamerstol, som Brians søn har.
Han spiller meget computer. Så sidste jul ønskede han sig en gamerstol, og der købte Brian en til ham.
Han sidder meget bedre på den end på hans tidligere kontorstol.

Hvis du mangler en god kontorstol til dit skrivebord. Det kan være, at du ligesom mig elsker at sidde og skrive breve til penneveninder, eller sidder og arbejder ved dit skrivebord nogen gange, så er det også vigtigt med en god kontorstol.

Der kan jeg godt lide denne kontorstol.



Jeg kan godt lide denne kontorstol. Den synes jeg er rigtig pæn, og så ser den samtidig god ud.

Hvis du er på udkig efter en gamerstol eller en kontorstol, så kan jeg klart anbefale dig at kigge på Tectakes hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar