torsdag den 20. december 2018

Sødt børnelegetøj


Jeg synes, at der findes så meget sødt børnelegetøj.

Jeg kan personligt godt lide sådan noget som legekøkkener, legeværksted og tilbehør dertil.

Jeg kan specielt godt lide legetøjet fra mærket Sebra

De har et sødt legekøkken og et sødt værksted.







Jeg synes, at disse ting er så søde.

Det er også blevet populært, at have et legekøkken stående ude i ens rigtige køkken. Så kan børnene lege, at de laver mad, når man selv står i køkkenet. Men det kræver selvfølgelig, at man har et stort køkken.

Men jeg synes, at værkstedet og værktøjet er rigtig sødt.

Hos Kære Børn har de et stort udvalg af produkter fra Sebra.
Sebra har også andet end legetøj. Der er også sengetøj, service og uroer og meget andet.

Lige nu har de tilbud på legekøkkenet. Der kan man spare et par hundrede kroner.
Men de har også tilbud på nogen af de andre Sebra produkter. De har blandt andet tilbud på noget sengetøj(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar