tirsdag den 18. december 2018

En julegave til den lille nye


Står du stadig og mangler at få købt de sidste par julegaver?
Så er det snart ved at være tid til at få de sidste gaver købt.

Hvis du mangler en gave til den lille nye i familien, så kan du blandt andet købe en lille ting fra det kendte mærke Done By Deer

De har så mange søde ting. Jeg har fundet nogen ting, som jeg synes vil være god som en lille julegave.





Hvis du derimod mangler noget til moren af babyen, så er der også mange fine ting fra Done By Deer.



Som forældre til en baby, så har man brug for en masse stofbleer. Og der er disse fra Done By Deer rigtig søde.

Hos Kære Børn har de et stort udvalg af Done By Deer produkter. Udover de ting, som jeg har vist her i indlægget, så har de også andet service, rangler og sengetøj samt meget andet.

Hvis du ikke tør satse på, at posten kan nå frem med din julegave, så kan du vælge at kigge forbi en af Kære Børns fysiske butikker.

De har butikker rundt omkring i hele landet. Så det burde være nemt at finde en butik nær dig.

Jeg er færdig med at købe alle mine julegaver.

Er I blevet færdig med at købe alle jeres julegaver(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar