onsdag den 19. december 2018

Et drømmebryllup


Jeg drømmer om at blive gift en dag, og det har jeg altid gjort. Jeg har altid drømt om at blive gift.
Så det er en stor drøm for mig.

Jeg vil selvfølgelig have en pæn kjole, men det skal ikke være en til 20.000kr. Det er jeg for nærig til. Og det samme med ringene. Jeg giver ikke 20.000kr for to ringe, som de engang gjorde i Luksusfælden.

Jeg vil giftes i en kirke. Jeg skal have en flot brudekjole, og der skal være lækkert mad. Og så skal der være en virkelig flot bryllupskage.

Jeg vil have mit hår sat op ved frisøren.

Så jeg har store planer i mit hoved for mit bryllup.

Hvis du står og skal have et bryllup, så er der flere steder, hvor man kan få mad fra.
Hos Jespers Torvekøkken har de bryllupsmenuer

De har lavet et forslag til en bryllupsmenu.
Der består forretten af skinstegt multe på smør.
En mellemret er østers og agurke granite.
Til hovedret er der karamelliseret oksemørbrad.
Til dessert er der nyfortolkning af hindbærroulade.
Der er selvfølgelig også tilbehør til de forskellige retter.

Men man kan også vælge en af deres mange buffer. De har blandt andet buffer med temaer.
De har fx en sommerbuffet, amerikansk buffet og spansk buffet samt mange andre buffer.

På Jespers Torvekøkken kan man læse om de forskellige menuer, som de tilbyder(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar