fredag den 21. december 2018

Flotte hjørnesofaer


Jeg kan rigtig godt lide hjørnesofaer. Før, at jeg mødte Brian, der var jeg ikke særlig vild med hjørnesofaer, men Brian har netop en, og nu kan jeg godt lide hjørnesofaer. Ofte kan man sætte dem sådan, så man kan sidde i den som en chaiselong, hvis man sidder der, hvor den buer.

Hos IDEmøbler har de mange flotte hjørnesofaer

Jeg kan i sær godt lide disse to.





Jeg kan i sær godt lide den på det første billede. Den ser blød ud. Og for mig kan en sofa aldrig blive for blød. Sådan har jeg det også med lænestole og senge.

Jeg kan godt lide, at den på det andet billede har to pladser, hvor man kan sidde med benene oppe.

Hos IDEmøbler har de flere forskellige hjørnesofaer. Der er disse to på billederne, som er forskellige, da den ene ikke har chaiselong, hvor den anden har det. De har også sofaer med en pufafslutning. Derudover har de hjørnesofaer lavet i forskellige materialer og i forskellige farver.

Hvis du ikke er særlig meget til hjørnesofaer, så har IDEmøbler også et stort udvalg af sofaer, der ikke er hjørnesofaer.

Jeg synes, at I skal kigge forbi deres fine udvalg af hjørnesofaer og bare sofaer generelt(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar