torsdag den 20. december 2018

Jeg er vild med disse lamper


Jeg har fundet to lamper inde på Ilva.dk, som jeg rigtig godt kan lide.





Jeg synes, at disse to lamper er rigtig fine.
Den sidste er sådan lidt speciel i det. Og sådan nogen lamper kan jeg godt lide.

Hos Ilva.dk har de mange flotte lamper
Der er flere af deres lamper, som jeg rigtig godt kan lide.

De har også pærer, ledninger og lampeskærme. Så det kan man også købe hos dem.

Det, som jeg godt kan lide ved Ilvas lamper er, at de har nogen lamper, der passer sammen. Som fx bordlamper og gulvlamper, som matcher sammen i stilen.
Og det kan jeg godt lide. Fordi hvis man ønsker at ens lamper skal passe sammen, så kan man nemt finde nogen i samme stil.

Et lille tip er, at de hos Ilva.dk også har en julekalender, hvor man kan vinde lækre præmier indtl juleaften(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar