onsdag den 19. december 2018

Flotte spiseborde


Jeg synes, at IDEmøbler har rigtig mange flotte spiseborde

Jeg kan godt lide et simpelt spisebord. Og med det mener jeg, at det ikke skal være i hidsige farver. Men det skal heller ikke være et langt plankebord, der fylder et helt køkken.

Men mange af den slags borde, som jeg rigtig godt kan lide, har IDEmøbler.



Jeg kan godt lide et bord som dette ovenover.

Det synes jeg er pænt, og det er sådan lidt neutralt i det, som jeg godt kan lide.

Hos IDEmøbler har de både runde cafeborde, små spiseborde og lange spiseborde.
De har også spiseborde i forskellige materialer. De har både borde med keramisk bordplade, borde i egefiner og i marmor samt andre materialer.

De har også ovale spiseborde, så hvis man ikke ønsker et firkantet bord, så kan man også finde et ovalt bord inde på IDEmøbler.dk

Hvis du er på udkig efter et nyt spisebord, så synes jeg, at du skal kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar