søndag den 25. november 2018

Søde produkter fra MAM


Et mærke, som jeg først lige har fået kendskab til, det er mærket MAM
Det er blandt andet sutteflasker og sutter til babyer.

Hos Kære Børn har de rigtig mange fine ting fra det mærke.





Jeg kan rigtig godt lide, at de bruger så mange farver på deres produkter. Fx ved sutteflaskerne. Det er ikke bare almindelige gennemsigtige sutteflasker. De er med farver og små søde motiver på.

De har sutteflasker, der er rigtig gode til babyer, der skal lære at drikke af en kop.
Derudover har de også sutter, bideringe og suttesnore samt andre ting.

Hos Kære Børn har de et stort udvalg af produkter til børn. De har alt lige fra sutter til barnevogne. De fører mange af de kendte mærker indenfor børneprodukter.

De har både en webshop og fysiske butikker. De har 14 butikker i Danmark og en på Færøerne.

Det minder mig forresten om, at jeg stadigvæk skal have købt julegave til mine to nevøer.

Hvis I står og mangler at købe julegave til nogen babyer, lidt større børn, til folk der lige er blevet forældre eller til kommende forældre, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Kære Børns hjemmeside eller en af deres fysiske butikker.

De har nemlig rigtig mange søde ting(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar