søndag den 25. november 2018

Hotel Transylvania 3


Efter at jeg har lært Brians børn at kende, så har jeg fået set en del gode børnefilm. Jeg så sjældent børnefilm før, at jeg mødte Brians børn. Men jeg har fået set nogen rigtig gode nogen.

Jeg kan rigtig godt lide Hotel Transylvania filmene.

Inde på Blockbuster.dk kan man leje og købe Hotel Transylvania 3

Børnene har set den i biografen. Og de synes, at den var rigtig god. Og jeg vil rigtig gerne se 3'eren.



Jeg kan rigtig godt lide Dracula. Han prøver nogen gange at virke frygtindgydende, men det er han slet ikke. Han er rigtig sjov.

I den første film fylder hans datter år, så der holder Dracula en kæmpe fest, hvor der kommer en masse monstre. Dracula driver et hotel for monstre.
Dracula har gjort det sådan, at menneskerne ikke kan komme hen til hotellet, men en dreng finder alligevel vej. Og Dracula får ham til at hjælpe med festen, men de er nødt til at klæde ham ud som et monster. Og Dracula vil ikke have, at hans datter skal snakke med ham, da det jo er et menneske.
De finder til sidst sammen.

I den anden film har de fået et barn. Og datteren og hendes kæreste skal på ferie, og Dracula skal passe deres barn. Og det går knapt så godt. Der sker en masse sjove ting.

Og 3'eren ved jeg faktisk ikke hvad handler om, udover de er på ferie.

Inde på Blockbuster.dk har de alle tre film af Hotel Transylvania.

Jeg kan klart anbefale jer at se dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar