fredag den 9. november 2018

Oldes begravelse


I går blev min Olde begravet, eller hun blev bisat. Det var en smuk bisættelse.
Det var en rigtig hård dag. Jeg skulle være med til at bære kisten. Vi skulle både bære kisten fra kapellet og ind i kirken og så ud igen efter, at det var slut.
Det er meget få kirker, der gør det sådan, men jeg synes, at det var en fin måde at gøre det på.







Hun fortjente en smuk bisættelse, og det fik hun også.

Bagefter tog jeg, Brian, mine tre søskende og min svoger ud og spiste på Jensens Bøfhus.
Det var en god måde at afslutte dagen på.

Jeg er så glad for, at jeg havde Brian med til at støtte mig. Jeg ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden al hans støtte. Jeg er så glad for, at jeg har ham og babyerne<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar