søndag den 25. november 2018

Flotte kommoder


Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af kommoder

Jeg kan rigtig godt lide kommoder. Først og fremmest fordi de er gode til opbevaring af ting, men man kan også bruge dem til at sætte ting ovenpå. Man kan fx have nogen billeder stående ovenpå en kommode.

Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af kommoder. Jeg har fundet nogen, som jeg rigtig godt kan lide.







Jeg kan specielt godt lide nr. 2. Den fås også i en aflang version.

Lige nu har de tilbud på mange af deres kommoder.
På den på det første billede er på tilbud med 28 %, så man sparer 1000kr.

Den på det andet billede er også på tilbud. Den er på tilbud med 30 %, hvor man så sparer 719, 70kr.

Den på det sidste billede er også på tilbud. Den er sat ned med 25 %. Der sparer man 696, 75kr.

Så der er gode penge at spare på deres kommoder lige nu.

IDEmøbler har alt til at indrette ens hjem med. De har virkelig mange lækre ting.
Så hvis du har svært ved at finde på nogen ønsker til jul, så synes jeg, at du skal kigge forbi deres hjemmeside.

De har nemlig rigtig mange lækre ting derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar