tirsdag den 27. november 2018

Lejringspuder


Mange kender måske til de hovedpuder, der er gode til nakken. Dem, der former sig efter ens hoved, som samtidige er lidt hårde.

Men mange sover i en dårlig sovestilling, og det kan give rygsmerter.
Men nogen sover også dårligt på grund af gigt, piskesmæld eller på grund af en operation.

Men der er heldigvis hjælp at hente. Der findes noget, der hedder lejringspuder

Det kan være en knæpude, som man bruger, hvis man sover på siden. Så ligger man den mellem knæene/benene. Det gør, at man stadig får en god liggestilling.



Jeg ligger faktisk nogen gange sådan med min dyne. Så jeg kan godt forstille mig, at det er behageligt med sådan en knæpude.

Men man kan også få noget, der hedder Comfort-U, som er en form for en lang pølse, som man ligger i et u.
Den giver alsidig støtte til hele kroppen. Den reducerer muskelspændinger og ledsmerter. Den kan blandt andet hjælpe på gigtproblemer, piskesmæld eller problemer forårsaget af operationer.



Jeg kan godt forstille mig, at den er god at ligge med.

Man kan købe disse lejringspuder på Fossflakes.dk
De har også andre ting som hovedpuder.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar