mandag den 26. november 2018

Barnevogne fra Emmaljunga


Nu har jeg ikke selv nogen menneskebørn, men jeg har før gået med en barnevogn. Op til flere gange. Og et mærke, som jeg godt kan lide, det er Emmaljunga

Min veninde Camilla, der lige har fået tvillinger, hun har også en tvillingbarnevogn fra Emmaljunga.
Den har jeg gået med, og den er virkelig nem at gå med. Den er nem at styre.
Brians børn prøvede også at gå med barnevognen, da vi var ude og gå med tvillingerne.


Jeg har før gået med en Emmaljunga, og de er generelt nemme at gå med. De fås med hjul, hvor man ikke skal løfte barnevognen, når man drejer, men hvor man bare drejer uden at løfte op i barnevognen.
Det er så nemt.
Den tvillingebarnevogn, som Camilla har, det er også en klapvogn. Så den kan man også bruge til foråret og om sommeren.

Der er aftagelige lifte. Jeg har prøvet at sætte en lift ned og tage en op af barnevognen, og det var altså også super nemt.
Og jeg har altså ikke forstand på sådan noget. Men selv jeg kunne finde ud af det.

Hos Kære Børn har de forskellige barnevogne fra Emmaljunga. De har blandt andet tvillingebarnevognen. De har både klapvogne og barnevogne.
Udover barnevogne har de også pusletasker fra Emmeljunga.
De har også andet tilbehør fra Emmaljunga som ståbræt, kopholder til barnevognen, adapter til autostole og forlæder.

Brian har selv haft en Emmaljunga til hans børn. Og han har også talt meget positivt om mærket. Vi har haft talt om barnevogne i forbindelse med, at Camilla skulle have en tvillingebarnevogn. Og så kom vi ind på mærket Emmaljunga.

Inde på Kære Børns hjemmeside kan du læse lidt mere om mærket og om dets tilbehør(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar