tirsdag den 23. august 2016

Sovesofaer til gæsteværelset


Når jeg tænker på ordet sovesofa, så kommer jeg til at tænke på, at da jeg var barn, der var det meget populært at have en sovesofa.

Dengang var det en seng, hvor man satte puder rundt i kanten af sengen, så det blev til en sofa.
Og sådan nogen sovesofaer var som regel altid i nogen meget farverige farver.

Men i dag ses de da heldigvis sjældent. Kønne var de altså ikke.

Men hos Ilva har de så mange flotte sovesofaer
Der er flere af dem, som jeg er vild med.

Vi har haft overvejet, om vi skulle have en sovesofa i gæsteværelset, så vi havde noget til, hvis vi fik sovende gæster.

Jeg kan blandt andet godt lide disse to.





Jeg tror, at hvis jeg skulle vælge mellem disse to, så ville jeg vælge den første, fordi den ligner lidt mere en seng end en sofa.
Den på sidste billede ligner meget en sofa, og jeg tror, at det vil se lidt malplaceret ud i vores gæsteværelse.

En sovesofa er også rigtig god, hvis man har et kollegieværelse. Der har man som regel ikke plads til en seng og en sofa. Eller det kan godt være, at nogen har plads til begge dele.
Men dem der ikke har plads til begge dele kan eventuelt have en sovesofa, så den kan bruge som sofa om dagen og seng om aftenen.

Lige nu har vi en oppustelig luftmadras. Sådan en hvor der kan sove to på.
Så den bruger vi, når vi får gæster.

Havde I også en sovesofa, da I var børn(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar