mandag den 1. august 2016

En dag i haven


I går eftermiddags var vi en tur ude i haven for at fjerne ukrudt og sådan nogen ting.
I lørdags var vi også lidt i haven, hvor der blev slået kræs og fjernet ukrudt.

Jeg elsker at være i haven. Jeg er så glad for den have.
Det kan godt være, at det er træls at fjerne ukrudt osv. men bagefter når man kan se, at det man har lavet faktisk har gjort en forskel, det er virkelig rart. Og det er det, der motiverer mig til at blive ved, fordi jeg ved, at jeg bagefter vil være rigtig tilfreds.



Fox var også med i haven. Jeg havde fjernet et æbletræ, der stod der, som ikke rigtig voksede.
Efter Casper havde dækket hullet til, så var Fox meget interesseret i at grave i jorden.



Fox hjælper Casper med at fjerne ukrudt.

Fox elsker at være ude i haven. Det er så dejligt at se, at han vil bruge haven.
Han elsker at ligge og bare nyde solen. Det samme gør Simba og Nala.

Jeg tænker, at når Casper kommer hjem, at vi måske skal en times tid ud i haven igen for lige at fjerne lidt mere ukrudt.
Nu lyder det, som om der er vildt meget ukrudt, men det er der ikke.
Der er bare flere bede, der skal fjernes ukrudt i, og så skal der fjernes ukrudt imellem fliserne.

Men jeg nyder virkelig at kunne gå ude og ordne have(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar