onsdag den 10. august 2016

En fin og personlig gave


Jeg går meget op i at give personlige gaver. Altså jeg kan også godt købe et gavekort eller nogen glas, hvis det er det, som personen ønsker sig. Men jeg kan også godt lide at give en gave, som er personlig.
Det kan fx være et flot navneskilt
Det er navneskilte til sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, læger og dyrelæger osv.

Der er 4 forskellige navneskilte, som man kan vælge imellem. To af dem er magneter, hvor to af dem er klipse.
Man kan selv vælge baggrundsfarven på navneskiltet. Man kan også sætte en lille figur på. Fx en hund eller kat hvis det er til en dyrlæge.

Jeg synes, at det er sådan en god gaveide. Jeg ville elske at skulle sidde og designe et navneskilt til en, som jeg kender.

Man kan købe disse flotte navneskilte på hjemmesiden Color4care, som sælger forskellige ting og tilbehør til personer, der arbejder indenfor sundhedsvæsnet. Jeg er vild med, at deres ting er i sådan nogen flotte farver. Hvis jeg arbejdede indenfor et fag, hvor man fx skulle have navneskilt, så ville jeg da elske at have mit helt eget personlige navneskilt, som jeg selv havde lavet.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar