tirsdag den 30. august 2016

Anmeldelse af Flaskepost fra P


Endelig udkom Flaskepost fra P inde på Blockbuster

Jeg har længe gået og ventet på den. Faktisk siden at den kom i biografen.

Men jeg og Casper har nu fået den set.
Og min ærlige mening er, at jeg er fuldstændig vild med den film.

Jeg elsker disse film fra Afdeling Q. De er simpelthen så gode og så spændende.

Det var denne film i serien også. Nikolaj Lie Kaas spiller så godt. Og det gør hans makker i filmen også. Den er både spændende og sjov. Det makkerpar er bare så sjove.

En dårlig ting ved disse Afdeling Q film, det er, at jeg skal vente så lang tid på den næste film. Men det er et luksus problem jo. Men jeg får bare helt vildt lyst til at se en film mere, fordi sagerne er så spændende. Så det er helt svært at skulle vente på endnu en film.
Men jeg synes, at filmen var god lige fra start til slut.
Den fangede min opmærksomhed med det samme.
Der var en masse mystik, men det var der også i de to andre film.
Men jeg er vild med det der mystik.

Nu har jeg ikke læst nogen af bøgerne, så her kan jeg ikke sammenligne filmene med bøgerne, men jeg tror på en måde, at det er godt, at jeg ikke har læst bøgerne, fordi så ved man vel morderen er?
Altså hvis man har læst bøgerne, mener jeg.
Og det tager da lidt af spændingen, synes jeg i hvert fald.

Men hvis I en dag mangler en god film at se, så kan jeg klart anbefale jer at se denne film.
Men jeg kan også klart anbefale jer at se de to første film i serien, hvis I ikke har set dem endnu.

Men pas på, man bliver næsten helt afhængig af de film.

Har I løst bøgerne i denne serie(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar