torsdag den 29. oktober 2015

Lækkert hundefoder


Når man har dyr uanset om det er hund, kat, kanin eller noget helt fjerde, så er det vigtigt at finde noget foder, som der passer til ens dyr.

Fox er meget kræsen, så det er sjældent, at vi finder noget, som han kan lide.
Men når vi har fundet noget, som han kan lide, så holder vi os til det indtil, at han bliver træt af det. Hvor vi så skifter til noget andet.

Et af de mærker som vi har prøvet, og som Fox var glad for, det er Olivers. Jeg har også nævnt dem flere gange på bloggen. Jeg er generelt glad for Olivers. De har mange gode ting både til hund og til kat. Og kattene er også vilde med deres kattefoder. Ja også for hundefoderet. Jeg plejer at give noget af Fox' foder til kattene som godbidder, da de er vilde med hundefoder, og det har de altid været. Specielt Nala er helt vild med det. Men Nala var også vild med Fox' foder fra Olivers, da han fik det. Så det er godkendt herhjemme af både hund og kat.

Olivers er kendt for at lave Hundefoder af naturlige råvarer
De sælger fx hundefoder uden korn, da der er nogen hunde, som ikke kan tåle korn.
Jeg har altid befundet Olivers med kvalitet.
Men det vigtigste for mig er også, at mine babyer kan lide det. Og det kan de.

Har jeres hunde prøvet Olivers hundefoder(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Det er meget vigtigt med det rette foder til vores dyr.
    Jeg tror ikke jeg kender Olivers, men vil tjekke dem efter :-)
    Til min jagt hund fandt jeg ud af at foder uden korn og allergi forder er bedst til ham :-)
    Jeg går også ind for mere øko mad :-)

    Ønsker jer en skøn weekend :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er meget glad for Olivers og har fodret med det i flere omgange, men alt er op til den enkelte hund! Min cocker spaniel vil næsten ikke røre det, hvor min schæfer elsker det! Men min cocker spaniel er vist også lidt kræsen :)

    SvarSlet