lørdag den 31. oktober 2015

Lidt lækkert til køkkenet


Et mærke der er blevet meget kendt, det er Nicolas Vahe
Det er lækre kvalitetsprodukter til ens køkken.
Hans krydderier er meget populære.
Krydderier er noget, der hører til i et køkken, og ofte gemmer man krydderierne væk i skabe, men med Nicolas Vahes krydderier, så kan man have dem stående fremme, fordi de samtidig oser af kvalitet.

Det er ikke kun krydderier, som han laver. Man kan også fx købe et forskærer sæt.

Man kan blandt andet købe produkterne hos Designkataloget
De sælger mange lækre ting til boligen.
Det er sådan noget, som jeg elsker at sidde og kigge på, på nettet
Og så er det jo godt, at det snart er tid til, at der skal laves ønskesedler.

For lige at vende tilbage til det med krydderierne. Nu er jeg jo ikke ligefrem kendt for at være den, der bruger så ufattelig meget tid i et køkken. Men Casper går op i at lave mad. Og han elsker at bruge krydderier. Og han går også op i, at man kan stille fx krydderier frem, så det ikke bare står gemt væk i skabet. De ting som han bruger tit, de står, så han hurtigt kan nå dem.

Jeg vil i hvert fald vise Casper disse krydderier, da jeg tror, at han vil synes, at de er smarte. Fordi at man kan bruge dem, men at man samtidig kan have dem stående fremme, som han godt kan lide.

Jeg synes selv, at disse krydderier både henvender sig til mænd og kvinder ang. udseendet.

Uanset om I kender til denne hjemmeside og dette mærke, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden. Specielt hvis I elsker ting til boligen(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar