tirsdag den 6. oktober 2015

Konkurrencer NONSTOP


Jeg har fundet en side med en masse lækre Konkurrencer

Lige nu har de linket til en konkurrence med Lidl, da Lidl har fødselsdag, så kan man vinde nogen lækre præmier, hvis man gemmer ens bon og indtaster et nummer, der står på ens bon.
Jeg kan af gode grunde ikke selv deltage i lige netop den konkurrence, da Casper jo er butikschef i Lidl, så må han og dem i hans husstand ikke deltage, men derfor kan jeg jo godt give tippet videre til jer andre.

Men inde på denne hjemmeside som jeg har linket til, der kan man trykke sig ind på hver konkurrence og læse lidt om, hvad konkurrencen går ud på samt, der er et link direkte til konkurrencen.

Jeg skal selv ind og kigge lidt mere på de konkurrencer, som der er lagt op derinde.
Jeg elsker at deltage i konkurrencer.

Så jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi denne side(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar