torsdag den 31. august 2017

Et lækkert weekendophold


Hvis I gerne vil forkæle jer selv med et weekendophold i København så er Charlottehavens ferielejligheder en oplagt mulighed. De har både store familielejligheder samt mindre lejligheder.
Alle deres lejligheder er fuldt møbleret. I hver lejlighed er der eget køkken, opvaskemaskine, vaskemaskine og gratis internet samt meget mere.

Charlottehaven har nogen lækre faciliteter. De har blandt andet fitness & health club, hvor man blandt andet kan træne og få massage.

Charlottehaven ligger på Østerbro. Du har dermed nemt adgang til Københavns seværdigheder.

Man kan blandt andet tage en tur i Tivoli. Den er både god at besøge om sommeren, til Halloween og til jul. Der er også Strøget, som er en oplevelse i sig selv med alle de butikker. Specielt hvis man kommer fra en lille by, så er Strøget helt sikkert noget, som man burde se.
Der er også Bakken. Der har jeg aldrig været.
Det kunne jeg helt vildt godt tænke mig.

Der er også et krimimuseum, hvor man kan se genstande fra krimisager. Det kan fx være en kniv eller noget andet fra en forbrydelse i Danmark.
Det har jeg også godt kunne tænke mig at se i flere år.

Man kan også blive og hygge sig i lejligheden, hvor man kan lave maden selv. Men man kan også benytte sig af en af Københavns mange restauranter.

Hvad kan I anbefale at se, når man er i København(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar