onsdag den 30. august 2017

Disse slags ferier kan jeg godt lide


Der findes forskellige slags ferier. Der er fx storbyferie, campingferie og charterferie og meget andet.

Jeg kan blandt andet godt lide en storbyferie
Jeg savner London rigtig meget, og jeg skal helt klart tilbage til London igen på et tidspunkt.
Man kan tage en metro til alt. Og det kan jeg godt lide.
Hos Spies kan man blandt andet bestille en storbyferie. De har fx ferier til Barcelona, London, New York, Paris, Prag og Rom samt mange andre.

Jeg kan helt klart anbefale en tur til London.



Jeg kan også godt lide at være på campingferie. Da vi var i Frankrig, der boede vi ikke i en storby, men vi kunne køre hen til Paris. Så vi kunne både være på campingpladsen og i byen.

Jeg kunne også godt tænke mig at komme til Berlin. Det er også en storbyferie. Men der er også meget der, som jeg godt kunne tænke mig at se. Jeg vil fx gerne i Primark. Den var jeg i, da vi var i London. Og de har virkelig mange lækre og billige ting. Blandt andet har de mange billige sko.

Hvilken slags ferie foretrækker I(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar